Ст.

1.      Концепція освіти з напряму езпека життя і діяльності людини".............................................................................. ........................ 3

2.      Телевизор, монитор и здоровье человека............................................................................................................................................. 22

3.      Кримінологічні проблеми інформаційного забезпечення маркетингової   діяльності підприємства............................................... 25

4.      Кримінологічні проблеми дослідження конкурентного середовища.................................................................................................. 29

5.      New approaches to creating ecologically friendly electronic devices.............................................................................................................. 31

6.      Безпека туристичного бізнесу................................................................................................................................................................. 34

7.      Особливості  впровадження  системи комплексної  діагностики  знань  студентів.......................................................................... 36

8.      Проблеми освіти з безпеки в підготовці фахівців комерційної      діяльності...................................................................................... 42

9.      Перспективи освіти з питань безпеки для підвищення  конкурентноздатності фахівців .................................................................. 48

10.  Про  Концепцію освіти з проблеми безпеки життя і здоров’я людини............................................................................................... 50

11.  Державні вимоги (стандарти) до підготовленості випускників вищих навчальних закладів України з проблеми безпеки життя і діяльності людини.................................................................................................................................................................................... 54

12.  Про систему нормативно-методичного забезпечення якості підготовки фахівців з проблем БЖДЛ............................................... 57

13.  Зміст та тенденції розвитку освіти з питань безпеки людини.............................................................................................................. 59

14.  Освіта з безпеки життєдіяльності людини............................................................................................................................................. 61

15.  Шляхи вирішення глобальних проблеми безпеки людини.................................................................................................................. 63

16.  Зміст освіти з безпеки життя і діяльності людини................................................................................................................................. 68

17.  Сучасні підходи до викладання курсу "Безпека життєдіяльності"........................................................................................................ 77

18.  Про стан та тенденції нормативно-методичного забезпечення дисциплін  з проблеми безпеки людини..................................... 81

19.  Реалізації концепції освіти з безпеки життєдіяльності людини............................................................................................................ 90

20.  Небезпекабазовий термін безпеки життєдіяльності........................................................................................................................ 95

21.  Про викладання дисципліниЦивільна оборона”................................................................................................................................ 99

22.  Economic approaches to problem of utilizing wastes................................................................................................................................... 103

23.  Дисципліни  основи  екології  та  безпека  життєдіяльності” у навчальному  процесі вищих навчальних закладів................. 111

24.  Дисциплінабезпека життєдіяльності” у нових галузевих стандартах вищої  освіти....................................................................... 116

25.  Документи,  що визначають зміст дисципліни БЖД   — стан та перспективи................................................................................ 121

26.  Навчання з питань безпеки життєдіяльності у системі підготовки бакалаврів та магістрів............................................................. 123

27.  Базові терміни "безпека" та "безпека людини"...................................................................................................................................... 125

28.  Безпека життєдіяльності людини в освітньому процесі України....................................................................................................... 130

29.  Вдосконалення галузевих стандартів вищої освіти з питань   профілактики ВІЛ/СНІД.................................................................. 139

30.  Про створення головного науково-методичного центру з безпеки життєдіяльності....................................................................... 141

31.  Дисциплінам, які забезпечують безпеку людини – бути!.................................................................................................................... 142

32.  Дисципліна безпека життєдіяльності – основа спеціальних дисциплін   з питань безпеки............................................................ 155

33.  Безпека життєдіяльностіздобутки, стан і перспективи.................................................................................................................... 160

34.  Особливості впровадження європейської  шкали оцінювання ECTS в системі  діагностики  знань  студентів............................ 169

35.  Головний науково-методичний центр з безпеки життєдіяльності.................................................................................................... 172

36.  Безпека життєдіяльностіреформування в світлі вимог європейських стандартів освіти.............................................................. 176

37.  Питання профілактики ВІЛ/СНІДу у галузевих стандартах вищої освіти.......................................................................................... 180

38.  Дисципліни з питань безпеки у Болонському процесі........................................................................................................................ 185

39.  Програма нормативної дисципліни  безпека життєдіяльності” для студентов   вищих навчальних закладів. освітніх рівнівнеповна вища освіта” та “базова   вища освітавсіх спеціальностей............................. ................................................................. 187

 

Сайт управляется системой uCoz