Ст.
1. Концепція освіти з напряму "Безпека життя і діяльності людини".............................................................................. ........................ 3
2. Телевизор, монитор и здоровье человека............................................................................................................................................. 22
3. Кримінологічні проблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства............................................... 25
4. Кримінологічні проблеми дослідження конкурентного середовища.................................................................................................. 29
5. New approaches to creating
ecologically friendly electronic devices.............................................................................................................. 31
6. Безпека туристичного бізнесу................................................................................................................................................................. 34
7. Особливості впровадження системи комплексної діагностики знань студентів.......................................................................... 36
8. Проблеми освіти з безпеки в підготовці фахівців комерційної діяльності...................................................................................... 42
9. Перспективи освіти з питань безпеки для підвищення конкурентноздатності фахівців .................................................................. 48
10. Про Концепцію освіти з проблеми безпеки життя і здоров’я людини............................................................................................... 50
11. Державні вимоги (стандарти) до підготовленості випускників вищих навчальних закладів України з проблеми безпеки життя і діяльності людини.................................................................................................................................................................................... 54
12. Про систему нормативно-методичного забезпечення якості підготовки фахівців з проблем БЖДЛ............................................... 57
13. Зміст та тенденції розвитку освіти з питань безпеки людини.............................................................................................................. 59
14. Освіта з безпеки життєдіяльності людини............................................................................................................................................. 61
15. Шляхи вирішення глобальних проблеми безпеки людини.................................................................................................................. 63
16. Зміст освіти з безпеки життя і діяльності людини................................................................................................................................. 68
17. Сучасні підходи до викладання курсу "Безпека життєдіяльності"........................................................................................................ 77
18. Про стан та тенденції нормативно-методичного забезпечення дисциплін з проблеми безпеки людини..................................... 81
19. Реалізації концепції освіти з безпеки життєдіяльності людини............................................................................................................ 90
20. Небезпека — базовий термін безпеки життєдіяльності........................................................................................................................ 95
21. Про викладання дисципліни “Цивільна оборона”................................................................................................................................ 99
22. Economic approaches to problem of
utilizing wastes................................................................................................................................... 103
23. Дисципліни “основи екології” та “безпека життєдіяльності” у навчальному процесі вищих навчальних закладів................. 111
24. Дисципліна “безпека життєдіяльності” у нових галузевих стандартах вищої освіти....................................................................... 116
25. Документи, що визначають зміст дисципліни БЖД — стан та перспективи................................................................................ 121
26. Навчання з питань безпеки життєдіяльності у системі підготовки бакалаврів та магістрів............................................................. 123
27. Базові терміни "безпека" та "безпека людини"...................................................................................................................................... 125
28. Безпека життєдіяльності людини в освітньому процесі України....................................................................................................... 130
29. Вдосконалення галузевих стандартів вищої освіти з питань профілактики ВІЛ/СНІД.................................................................. 139
30. Про створення головного науково-методичного центру з безпеки життєдіяльності....................................................................... 141
31. Дисциплінам, які забезпечують безпеку людини – бути!.................................................................................................................... 142
32. Дисципліна безпека життєдіяльності – основа спеціальних дисциплін з питань безпеки............................................................ 155
33. Безпека життєдіяльності – здобутки, стан і перспективи.................................................................................................................... 160
34. Особливості впровадження європейської шкали оцінювання ECTS в системі діагностики знань студентів............................ 169
35. Головний науково-методичний центр з безпеки життєдіяльності.................................................................................................... 172
36. Безпека життєдіяльності – реформування в світлі вимог європейських стандартів освіти.............................................................. 176
37. Питання профілактики ВІЛ/СНІДу у галузевих стандартах вищої освіти.......................................................................................... 180
38. Дисципліни з питань безпеки у Болонському процесі........................................................................................................................ 185
39. Програма нормативної дисципліни “безпека життєдіяльності” для студентов вищих навчальних закладів. освітніх рівнів “неповна вища освіта” та “базова вища освіта” всіх спеціальностей............................. ................................................................. 187